המגישים דנו: "במה מתבטאת הידידות שלנו עם ארה"ב?"

מהדורת הבוקר No Comments on המגישים דנו: "במה מתבטאת הידידות שלנו עם ארה"ב?"

מגישי מהדורת הבוקר התווכחו על התלות בארה"ב ברקע המלחמה: חכם: "על פי הפרסומים – ארה"ב מכריחה את ישראל לצאת מעזה גם במחיר המשך שלטון החמאס, במה ארה"ב היא ידידה כל כך גדולה שלנו אם הם לא נותנים לצה"ל לנצח? הם דוחקים בצה"ל לסיים את המלחמה". קאהן: ""אני לא קונה את כל מה שמדברים בתקשורת ובמיוחד לא זו האמריקאית"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצלאל קאהן ודוד חכם, מגישי 'מהדורת הבוקר', פתחו בהתייחסות לידיעות הקשות משדה הקרב וביקורו של מזכיר המדינה האמריקני בארץ. דוד חכם: "כל חייל שנופל זה עולם ומלואו, ובמותו הוא משאיר אחריו משפחה שלמה, הורים וילדים. אני בתחושות קשות שלא מספרים לנו את האמת שמי שמנהל את המלחמה זו הפוליטיקה האמריקנית. מה שהכי מקומם, שעל פי הפרסומים – ארה"ב מכריחה את ישראל לצאת מעזה גם במחיר המשך שלטון החמאס, במה ארה"ב היא ידידה כל כך גדולה שלנו אם הם לא נותנים לצה"ל לנצח? הם דוחקים בצה"ל לסיים את המלחמה"

לדבריו: "אנחנו שומעים פרשנים בארה"ב שהמלחמה בישראל משפיעה על ההישרדות הפוליטית של ביידן; כל החללים שנפלו – היה למען הפוליטיקה האמריקאית? הפרשן נחום ברנע כותב הבוקר שצריך להסכים להסכם של שחרור החטופים תמורת המשך שלטון החמאס. בתקווה שהצבא יהיה מספיק חזק להמשיך ולהתמודד מולו. זה קול בודד שמתפשט ותופס אחיזה בישראל".

בצלאל קאהן: "אני לא קונה את כל מה שמדברים בתקשורת ובמיוחד לא זו האמריקאית. אני גם רואה את זה אבל לא בטוח שזה עד כדי כך שם. צה"ל משנה את צורת הלחימה ועובר לשלב ג' וכבר מדברים על זה כבר שבועות. קובי פינקלר כבר הגדיר מזמן את ט"ו בשבט כיעד לסיום השלב העצים. הלוחמים שנפלו אתמול לחמו בצורה קשה מאוד בלב שטח מאוד צפוף ומאוד עוין".

האזינו



0 תגובות